Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] mATX i3 + fdd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] mATX i3 + fdd
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 24 Aug 2016 11:27:00 +0200
W dniu 2016-08-23 o 22:34, Jawi pisze:
W dniu 2016-08-23 o 00:17, Animka pisze:
że do podstawówki nawet nie chodził. Teraz informatyka jest już chyba od
I klas szkoły podstawowej czego ja nie mogłam uświadczyć. Dopiero w
pracy, w ministerstwie uczyli nas wszystkich obsługi komputera i
programów. Ja co prawda miałam już dyplom, ale z obsługi systemu
finansowo-księgowego na jakimś gotowym programiku w niebieskim tle, nie
w Windowsie.
Ta wypowiedź jest wielce wymowna :)

Owszem, zwłaszcza to niebieskie tło daje dużo do myślenia ;)

Czsami spotykam (prowadząc jakieś szkolenia w trakcie wdrażań systemów FK i GM) księgowe, które naumiały się księgować "po staremu" i nie dociera do nich możliwość chociażby ustawienia wzorców księgowań, czy księgowania dokumentu po pozycjach. Ba, czasem nawet konto z oznaczeniem literowym jest nie do zaakceptowania, przykładowo program proponuje dla kontrahenta "F.H.U. Owocek" kod OWOCEK, konto 201-OWOCEK. Ale nie, tak nie może być, księgowa musi mieć 201-00235.
Ale na szczęście takich księgowych już coraz mniej.

--
Pozdrawiam.

Adam