Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Urządzenie wielofukncyjne - małe ksero A4 jakie ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Urządzenie wielofukncyjne - małe ksero A4 jakie ?
From: Pablo Eldiablo <pabloeldiablo333@gmail.com>
Date: Wed, 10 Aug 2016 06:59:10 -0700 (PDT)
W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 10:31:36 UTC+2 użytkownik Greg napisał:
> Może ktoś coś poleci ?
>
> wymagania - a4, w miarę bezawaryjne, laser mono, tanie tonery.
> obciązenie - kilkanaście kopii dziennie - max
>

> dzięki!

Używam Brotherów - mam kilka starszych DCP-7055W i DCP-L2540DN.
Sprzęty absolutnie bezawaryjne od kilku lat (7055W), wbudowane wifi w
starszych, duplex automatyczny w nowszej, wifi w nowszej przez podłączenie
repeatera po LAN.

Materiały dość tanie, świetnie współpracują z zamiennikami. Na pewno kupił bym
je jeszcze raz ;-) Drukują ok. 2500-3000 stron/mies.
pablo