Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] gwarancja na dyski twarde

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] gwarancja na dyski twarde
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Mon, 8 Aug 2016 20:20:06 +0200
W dniu 2016-08-08 o 14:24, Chris pisze:

Pracownicy i/lub firmy kombinują, nówki sprzedają a kupione po
taniości
z serwisu wciskają klientowi jako pełnowartościowe i nie
przedłużają
gwarancji.

Morele to wiem że to jeden wielki wałek jeśli chodzi o serwis ale po
komputroniku się nie spodziewałem.
No cóż jak widać każdy kombinuje.

Jak nie kombinuje firma to coś takiego robią pracownicy na własną
rękę.

WD, HGST, Toshiba w 100% dają credit noty czyli nie odsyłają dysków
tylko zwrot kasy.

WD odsyła dyski po naprawie, mam jeszcze taki naprawiany.

Nie w dystrybucji ... prywatnie jak wyślesz tak.

Zaraz będziesz kombinował z definicją dystrybucji.
Dysk kupiłem w MediaMarkt i tam oddałem jak padł.

I właśnie taki MediaMarkt nie kupuje bezpośrednio u producenta tylko
przez dystrybucję na terenie danego kraju. MediaMarkt może teraz sam
wysłać dysk do producenta w ramach gwarancji i otrzymać produkt
refibroshed albo oddać tam gdzie kupił i dostać nowy z nową gwarancją.
Co sam zrobi zależne jest od polityki firmy bo producent umożliwia
wysyłkę bezpośrednią do siebie.
Jak już tego nie zrozumiesz to nie mamy o czym rozmawiać bo albo się nie
znasz na tym albo po prostu piszesz żeby coś napisać.
dla mnie koniec tematu bo wyjaśniłem jak wygląda sprawa rozliczeń dla
firm które kupują bezpośrednio u producenta a nie u pośredników.

Nie zrozumiałeś to napiszę jeszcze raz, jako użytkownika nie interesuje
mnie w jaki sposób kupuje sprzedawca. Dla mnie liczy się fakt że
w przypadku padu dostaje dysk naprawiony a nie nowy.
A to że sprzedawca może sobie wysłać do producenta (pewnie do Azji)
w niczym nie zmienia sytuacji faktycznej jaka jest na rynku.


Pozdrawiam

<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>