Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki dysk do 'NAS-a' jednodyskowego?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki dysk do 'NAS-a' jednodyskowego?
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Fri, 29 Jul 2016 15:22:05 +0100
On 28/07/2016 08:53, Mateusz Bogusz wrote:
W moim 2-dyskowym NAS-ie (mimo ustawienia w setupie czasu na 20 minut)
Redy w ogóle nie usypiają, choć nie wiem, czy zależy to akurat od modelu
dysków.

Ja mam w 2 dyskowym Zyxelu WD Redy i usypiają po wskazanym w ustawieniach w
panelu NASa czasie (do tej pory wpisywałem trzy wartości 15min, 45min,
60min). Swoją drogą, bardzo ciche te dyski podczas pracy.

Pewnie cos ci pracuje w tle albo zrzuca dane na NASa, torrent, backup, kamera, windows (samba), etc...
Ja w swoim 4-ro dyskowym Zyxelu mam jeden RED ale w ogole nie wylaczam.

Pozdrawiam