Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Folia przeciwwibracyjna?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Folia przeciwwibracyjna?
From: ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
Date: Sat, 16 Jul 2016 13:13:41 +0200
No nie, sama nie spada, ale jest tendencja do kładzenia książki na półkę z
książkami ;-)
Poza tą wibracją górnej blachy obudowy (jakiś pechowy rezonans) ten NAS sam w
sobie jest cichy, szumu wentylatora nie słychać (obroty regulowane), ale
słychać stukanie głowic dysków.
Pracowałem kiedyś w małym pomieszczeniu z dwudyskowym nas-em i stukanie dysków
doprowadzało mnie do szału, podobnie jak bardzo głośny wentylator w ups-ie (i
szum i warkot).

-----