Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] ile prądu bierze komp?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] ile prądu bierze komp?
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Mon, 11 Jul 2016 22:41:27 +0200
Czyli do zaoszczędzenia mam jakieś 20% z rachunku. Ilu z tych 20%
jesteście gotowi się wyrzec dla marnych paru złotych? :-)
to nie tak. to kwestia mentalna. ja łapię deszczówkę. jestem w stanie złapać ok 500 litrów. teroretycznie. bo w praktyce, użytecznie wykorzystuję niewielką część tego co niesie deszcz. więc po co to robię? Bo uważam że tak trzeba, tak samo jak trzeba zabierać swoje śmieci z leśnej wycieczki. Dobrze zaprojektowana instalacja elektryczna, mogłaby odcinać (przy bezpiecznikach) wszystko poza lodówką - byłby święty spokój. ktokolwiek wchodzi do mieszkania - włącza się prąd. ktoś wspominał o innych niż ładowarki pasożytach elektrycznych. kuchenka gazowa, bez bajerów, tylko z zapalarką zegarem i elektrycznym piekarnikiem - 7 wat. NA sam zegarek z pikaczem, i gotową zapalarkę elektryczną. MAstercook
ToMasz