Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co wybrać? Poleasingowe CoreDuo czy nowy Celeron

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co wybrać? Poleasingowe CoreDuo czy nowy Celeron
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 9 Jul 2016 03:17:19 +0200
Dnia Fri, 8 Jul 2016 14:40:45 +0200, miab napisał(a):

> Widzę że tanie (jak na mój gust) sztuczki z generacjami stosujesz.
> http://www.benchmark.pl/aktualnosci/intel-kaby-lake-specyfikacja-procesorow-mobilnych.html

Spójrz na temat wątku - wybór między poleasingowym Core 2 Duo, a nowym
Celeronem. Jesteś pewien, że ktoś wybierając mniej lub bardziej nowy
komputer, będzie sprawdzał, czy tam jest i3 lub i5 z tej samej rodziny? Bo
mnie się - tak na skromnym doświadczeniu bazując - nie wydaje. A pisanie
komuś, że laptopowa wersja i3 i i5 li tylko różnią się taktowaniem, bez
sprawdzenia, o której generacji Core mówimy, to nadużycie.

Osobną kwestią jest - co chciałeś osiągnąć wystawiając ten link do Kaby
Lake? Która to dopiero będzie?

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Jak mawia stare przysłowie: Kto nie ma szczęścia w kartach, ten nie ma   ]