Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] klawiatura Logitech K830

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] klawiatura Logitech K830
From: Universis <universis@wp.pl>
Date: Fri, 8 Jul 2016 13:08:33 -0700 (PDT)
W dniu piątek, 8 lipca 2016 00:23:25 UTC+1 użytkownik JaNus napisał:

> Hm, może Ciebie nieco... zirytuję pytaniem dość obcesowym, ale:
>   - czy nie przeoczyłeś konieczności wyposażenia kompa w moduł BT? Bo
[..]
Nie - nie przezeoczyłem - bardziej mi chodzi w tym wypadku o laptopy - mam ich
2 i oba mają BT, oba widzą tą klawiature do smartfona i oba nie chcą z nią
wspołpracować - tj.nie da rady pisac tą klawiaturą na zadnym z nich. Ale to ta
"stara" klawiatura, nie jest ona przedmiotem mojego pytania. Ja się boję że jak
kupię tą K830 o której na stronie producenta piszą : "służy odo obsługi PC przy
pomocy ekranu telewizora" to spotka mnie ten sam los co z tą klawiaturą do
smartphona - nie będzie działała na laptopie bezpośrednio bo nie będzie ekranu
telewizora. Trochę Enigma - ale tak napisali o tej obsłudze na stronie
macierzystej producenta.