Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] klawiatura Logitech K830

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] klawiatura Logitech K830
From: Universis <universis@wp.pl>
Date: Wed, 6 Jul 2016 10:30:58 -0700 (PDT)
Chcę sobie kupić bezprzewodową i podświetlaną klawiaturę do laptopa. Wpadłem na
trop klawiatury Logitech K830  - ale w opisie piszą tak : " do obsługi laptopa
przy pomocy ekranu telewizora"- trochę taka Enigma, bo ja chcę bluetooth'a od
tej klawiatury włożyć bezpośrednio do laptopa i tylko na nim używać. Czy będzie
poprawie pracować ? Pytanie zadaję asekuracyjnie, ponieważ kiedyś kupiłem
mini-klawiaturę do smartphona - miała pracować też z PC, ale nie pracuje.