Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Czy dysk jest komputerem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Czy dysk jest komputerem?
From: Majka <kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com>
Date: Fri, 1 Jul 2016 14:11:46 -0700 (PDT)
Wybaczcie - nie znam się na tym zupełnie.
Czy cały mój komputer jest moim dyskiem? Lub odwrotnie: dysk komputerem?
To znaczy czy przekładając dysk twardy z mojego laptopa do innego laptopa będę
miała nadal mój system, dokumenty, pulpit, tapetę itd?

Jestem laikiem w tych sprawach i pewnie to co piszę dla was jest bełkotem...

Problem to mój HP Pavilion dv 6700 - dziś przestał działać. Objaw - czarny
ekran. Wydaje mi się, że nawalił tylko ekran/wyświetlacz, albo tylko karta
grafiki.
I teraz zastanawiam się jak odzyskać wszystko co było na twardym dysku, ważne
dla mnie rzeczy.
Czy przeniesienie mojego dysku do innego komputera (satcjonarki lub laptopa)
pozwoli mi na używanie tego nowego komputera jak starego? Uruchomi się ten sam
co miałam OS, ten sam pulpit, te same dokumenty?

Dziękuję,
Majka