Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jak ochłodzić laptop?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jak ochłodzić laptop?
From: Marsjanin <mars@marsjanin.tk>
Date: Sun, 5 Jun 2016 19:30:49 -0000 (UTC)
Dnia Sun, 05 Jun 2016 15:49:24 +0200, Akarm napisał(a):

> Komora bezpyłowa nie jest zbyt popularnym gadżetem w domach. To raz.

W serwisach też.

> A  dwa: nie  ma sensu  dokładne odkurzanie  czy dokładne  nakładanie
> pasty. Nawet  w najdokładniej oczyszczonym sprzęcie  pojawi się kurz
> po uruchomieniu,  a pasta po  dociśnięciu elementów sama  się ładnie
> rozprowadzi. Tak że rada, żeby dokładnie odkurzyć, czy też dokładnie
> rozprowadzić pastę, należy do rodzaju mało przydatnych.

Przez  dokładnie można  i  warto  rozumieć po  prostu  coś więcej  niż
wyciągnięcie  kota z  wiatraka,  zmianę pasty  i pozostawienie  szarej
warstwy  pyłu  na  płycie  głównej  –  a  widziałem  tak  wyczyszczone
komputery.

Litościwie pominę speców, którzy dokładali nowej pasty do starej, albo
na  termopad. Raz  za to  widziałem pięknie  nałożoną pastę,  na umyty
radiator, i pozostawiony kocur przed wiatrakiem…

--
Pozdrawiam,
Marsjanin