Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kiedy petabajtowy następca BluRay?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kiedy petabajtowy następca BluRay?
From: Bolko <suryga@gmail.com>
Date: Wed, 18 May 2016 13:06:46 -0700 (PDT)
> nigdy. Internet zabił potrzebę magazynowania danych tak jak to było w
> czasach dyskietek i płyt CD. Chodzi mi oto że kiedyś każdy komp miał
> FDD, potem CD/DVD, a teraz coraz częściej tego napędu niema. Coraz
> częściej komputery mogłyby działać bez systemu operacyjnego, tylko
> podłączone do sieci. Tak więc cokolwiek wejdzie na rynek, będzie tak
> samo mało popularnym, niekoniecznym dodatkiem do kompa jak karta TV, czy
> skaner.

Oczywiście że część ludzi będzie trzymać dane w chmurze.
Zresztą teraz też to robi patrz Facebook Instagram i inne rzeczy o których
nie mam pojęcia bo jestem za stary :)
Jest tylko jeden problem czas.
Ile razy się wkurzałeś że musisz czekać,
a robiłeś przecież coś lokalnie czasami nawet na swoim kompie.
A teraz wyobraź sobie przesłanie 50GB danych.

Wiesz że jest coś takiego Chromobooki?
Ja się tydzień temu dowiedziałem był jeden do sprzedania używany
na wyspie w centrum handlowym.