Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Składanie komputera od tyłu :-)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Składanie komputera od tyłu :-)
From: Chris <actchris@gazeta.pl>
Date: Wed, 18 May 2016 14:50:46 +0200
W dniu 2016-05-18 o 14:21, RadoslawF pisze:
W dniu 2016-05-18 o 08:15, Chris pisze:

Ja mam obie rzeczy i coraz mniej gram na PC, nie chce mi się skoro
mam konsolę i te same gry na obu. Wolę się walnąć na kanapie z
padem
:) Ostatnio mając Wiedźmina 3 na PC dokupiłem drugiego na PS4 i
gram
tylko na PS4 bo jest mi wygodniej.

No i właśnie.
Nie ma sensu porównywać konsoli do PC. Tu nie ma zwycięzców.
Prawdziwy gracz ma cały komplet: PC PS X-box.

Ilu znasz osobiście takich "prawdziwych graczy" ?

Ja też jednego. (nie chodzi o mnie).

Czyli znacie po jednym wyjątku a nie prawdziwym graczu.

No chyba że to ten sam jest.

Niewykluczone że owszem.
Pytanie do Chrisa: jest prawdziwym graczem bo startuje w
turniejach czy jest prawdziwym graczem bo posiada dwie konsole
i peceta ?
Bo jakoś tak ciągle zeznania zmieniasz.
I dobrze się zastanów nad odpowiedzią żeby nie wyszło że ja też
jestem prawdziwym graczem.  :-)

Jak dla mnie to wygląda że jesteś debilem nie rozumiejąc tego co inni
piszą .. sorry zawsze cie miałem za rozumnego ale widać się myliłem.

Debilem jest człowiek który przyłapany na kłamstwie czy zmienianiu
zdania zaczyna wyzywać rozmówcę.

Debilem można też nazwać kogoś kto nie potrafi czytać i tylko piszę dla samej zasady pisania jak ty...

Skoro już wszyscy wiemy kim jesteś to podsumuje twoje wysiłki
udowadniania jaka to konsola jest rewelacyjna:

No proszę, to niby kim jestem?

O ile wszyscy wiedzieli że ceny gier są wyższe to niewielu wiedziało

Nie zawsze o czym już nie potrafisz wspomnieć w swoich postach.

że za multiplajera w sieci trzeba płacić dodatkowy haracz, teraz
już wiedzą.

I to napisałem już dawno ale widać nie potrafisz czytać ze zrozumieniem.

Przekonuj tak dalej.  :-)

Jak napiszesz coś z sensem to może wrócę do twoich postów, na razie papa... bo nic inteligentnego nie potrafisz napisać.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl