Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Składanie komputera od tyłu :-)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Składanie komputera od tyłu :-)
From: kosmos <atman@upc.pl>
Date: Tue, 17 May 2016 10:26:59 +0200
W dniu 2016-05-17 o 09:53, z pisze:
W dniu 2016-05-17 o 09:13, Chris pisze:
Nie, zupełnie inna architektura (stara to CELL a nowa to x86-64)
Ale stare najlepsze gry są zremasterowane dla PS4 np. Unharted, TLoU,
Goods Of War3, Havy Rain, Tomb Raider, Final Fantasy itd.. gry na PS3 to
720p, niskie textury i max 30fps, gry na PS4 to 1080, wysokie textury,
często 60fps w grach wiec jak dla mnie nie warto się cofać w rozwoju, to
tak jak dziś na wypasionym PC grać w River Raid :)

I to jest dla mnie DYSKWALIFIKACJA!
Nic na to nie poradzę jako stary pryk ;-) jestem przyzwyczajony do
kompatybilności wstecz. DRAMAT

Co do kompatybilności wstecznej to w pewnym zakresie masz ją na Xbox One - dotyczy niektórych tytułów z X360. To znaczy jak masz płyty albo zakupioną wersję cyfrową gry na starszą konsolę, to będziesz mógł w ten tytuł bez dodatkowych kosztów pograć na X One. Ale dotyczy to tylko niektórych gier (chociaż lista kompatybilnych tytułów powoli się powiększa). Mimo wszystko nie opierałbym rozważań zakupu konsoli na tym, czy jest ona wstecznie kompatybilna. Prościej jest kupić starą konsolę ;-)
PC jest pod tym względem oczywiście bezkonkurencyjny.