Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Składanie komputera od tyłu :-)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Składanie komputera od tyłu :-)
From: szemrany <szemrany@offline.off>
Date: Tue, 17 May 2016 19:00:05 +0200
On Tue, 17 May 2016 16:13:17 +0200, Chris wrote:

> Masz częściowo rację tylko że te nieudane tytuły to niestety z reguły
> miały być największe hity do grania.
[..]
> Jak widać są to największe tytuły producentów mający duży wpływ na akcje
> firmy i sprzedaż następnych tytułów z danej serii.

Gdy wysokobudżetowe o których piszesz (czyli tzw. AAA) to maszynki do
trzepania po kieszeniach rodziców, tam nie jest ważna jakość tylko
marketing, reklama i deadline, nieważne jak gra działa, ważne że
przedsprzedaż poszła jak po maśle, a potem niech się idioci irytują.
To po pierwsze, a po drugie.. jednak wiele z tych gier działa wydajnie i
dość dobrze (np. seria CoD).
A na końcu dodam tylko, że i tak o wiele więcej wrażeń i emocji dają dobre
gry niskobudżetowe, które zawsze działają dobrze, także na starych
sprzętach, polecam choćby:
seria Kingdom Rush
Limbo
Braid
Worlds of Goo
Plant vs Zombie
Toki Tori
Ori and the Blind Forest
Child of Light
The Misadventures of P.B. Winterbottom
Toby: The Secret Mine
Closure

czy np. DARMOWA odpowiedź na Diablo czyli Path of Exile.
Da się? Da. A jak szara masa przestanie się dawać robić w bambuko i
zagłosuje portfelami przeciw badziewiastym premierom AAA to i one zaczną
być robione tak, że pójdą na starszym sprzęcie.
I tyle w temacie konieczności posiadania sprzętu za 5k, żeby zagrać w mniej
lub bardziej głupią gierkę z tnącą się grafą.

--
howgh
szemrany