Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Składanie komputera od tyłu :-)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Składanie komputera od tyłu :-)
From: szemrany <szemrany@offline.off>
Date: Tue, 17 May 2016 15:58:15 +0200
On Tue, 17 May 2016 09:41:55 +0200, Chris wrote:

> To odpal na starej grafice takie gry jak Tomb Raider, DOOM, Quantum
> Break w ustawieniach wyższych niż LOW i niskiej rozdzielczości.

To że jest kilka (sic!) pośród setek gier, które będą  wymagały
zredukowania ustawień (nie do low, lecz tylko trochę) nie obala mojej tezy.
Takie kwiatki jak wymagające gry pojawiają się co jakiś czas i wynikają z
różnych przyczyn, często nieudatności programistów. Przeciw takim głosuję
portfelem.

> Słabe karty sobie nie radzą już w grach co jest smutne. Często ma to
> związek ze sterownikami albo słabym portem z konsoli ale fakt jest taki
> że wygląda to słabo.

Nie, wygląda to śladowo i jest to problem człowieka, który jest uzależniony
i musi grać WE WSZYSTKIE gry.

--
howgh
szemrany