Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Pamięci DDR3 pod płytę AM3 (Asrock 960GC-GS-FX)-co polecacie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Pamięci DDR3 pod płytę AM3 (Asrock 960GC-GS-FX)-co polecacie?
From: TOMASZEK <tomaszek1983@onet.pl>
Date: Sun, 15 May 2016 13:16:16 +0200
Jest sobie płyta:
http://asrock.com/mb/AMD/960GC-GS%20FX/index.pl.asp

Żadna z pamięci testowanych przez producenta w 2013 roku nie jest już dostępna na rynku i nie wiem co ma szanse z tą płytą współpracować.

Interesują mnie 2x4GB DDR3 1600Mhz lub w ostateczności 1333Mhz
Skłaniam się ku firmie Kingston, ale jestem otwarty na sugestie. Priorytetem jest stabilność, szybkość ma drugorzędne znaczenie.

Są jakieś znane problemy z tą płytą i współpracą z pamięciami?
Wujek google nic nie znajduje, to się jeszcze tu dopytam;)

Procesor który będzie w płycie: http://www.cpu-world.com/CPUs/Bulldozer/AMD-FX-Series%20FX-4300.html

--
t0maszek - BTC user#AdBlock user
#lubię to: NIEZALEZNATELEWIZJA.PL#TVP.PL