Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Składanie komputera od tyłu :-)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Składanie komputera od tyłu :-)
From: Robert Wańkowski <robwan@wp.pl>
Date: Sat, 14 May 2016 23:30:40 +0200
Nie mają większego pojęcia co kupić zapytałem w Koputroniku.
Sam komputer w przedziale 2,5 - 3 kzł.
Lub z wybranych elementów.
Dostałem tylko propozycję gotowców.
http://www.komputronik.pl/product/244190/Elektronika/Komputery_Serwery/Komputer_California_Access_AS_02.html
http://www.komputronik.pl/product/281167/Elektronika/Komputery_Serwery/Komputronik_Sensilo_CX_200_E020_.html

Komputer do grania, dla 10-latka. Czyli Minecraft na 22'' monitorze. :-)
Troche modów i shadery. OpenGL 2.1
Jako, że różnica tylko w kartach grafiki to chciałem sprawdzić czym się różnią i natrafiłem na to:
tu link do całości
http://www.pcformat.pl/Niedrogie-do-grania---test-kart-graficznych,a,3708,strona,2
a tu cytat z powyższego:
"Do kart, których gracze powinni unikać, można zaliczyć GeForce GT 730 oraz GT 740, a także Radeona R7 240 oraz 250"
A takowe karty są w zaproponowanych komputerach.

Można się zmieścić w tym budżecie z i5 i lepszą kartą od tych powyżej?
Czyli jaka karta? Bo to chyba najważniejsze?

Robert