Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kiedy petabajtowy następca BluRay?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kiedy petabajtowy następca BluRay?
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Sat, 14 May 2016 15:59:42 +0200

Ja nawet płyty BluRay w ręku nie trzymałem...
Wszystko zależy od ceny, czasu nagrania i odczytu.

W domowych warunkach trudno zauważyć róznicę w czasie nagrywania między
DVD a pojemność 5x większa co powoduje że np. wreszcie mieszczą się
zdjęcia z wakacji na jednej płycie.

Cena rzuca się w oczy najbardziej ale czas też.

Wielu nie używa BR bo szybciej, wygodniej i taniej jest
trzymać dane na HD.

Do czasu aż okaże sie że jak robiłeś rm -rf to backup był podmontowany.

Od czasów komputerów 16 bitowych (czyli ponad 25 lat) używam interfejsu graficznego.
Spróbuj i ty, naprawdę ułatwia życie i zmniejsza szanse takich pomyłek.

Pozdrawiam