Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Grafika na PCI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Grafika na PCI
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Wed, 11 May 2016 12:21:24 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 10 May 2016 07:47:51 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <57317606$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
od z <z@z.pl>  :

>Właśnie. Ciągle chodzi mi po głowie SSD na PCIe.
>Jak ceny były wyższe to sobie odpuściłem ale spadają.
>
>Wybór jest taki:
>-Dokupić SSD na PCIe
>-pozostać przy SSD na SataII i nie wykorzystywać jego pełnych możliwości
>(kaleczenie rzemiosła) :-)
>-kupić nową płytę główną na SataIII a z z nią pewnie i CPU i RAM
>
>Co wybrać? Co wybrać?

Musisz wiedzieć o tym, że nie wszystkie dyski pci-e mogą być(na
starszych płytach) dyskami bootującymi, druga sprawa to finansowa
opłacalność(będzie szybciej i drogo, ale rakiety z tego nie zrobisz).
Jak będziesz kiedyś wymieniał płytę na taką z gniazdem m.2 ma dyski
Pci-e, to może warto kupić zestaw adapter Pci-e plus dysk m.2
Pci-e(będziesz go mógł z powodzeniem zastosować na nowej płycie).
Trzeba jeszcze wiedzieć o jednym, zaawansowane dyski w desktopowym
systemie będą się nudzić, w praktyce najlepiej kupić coś na Sata 600
formatu 2.5 cala(wyjdzie taniej, a różnicy w wydajności na oko nie
zobaczysz).

Całujmy wszyscy dupę Henryka.
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546