Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Grafika na PCI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Grafika na PCI
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Mon, 09 May 2016 20:22:21 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 9 May 2016 19:27:02 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <5730c842$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
od Trybun <CheIli@jachu.ru>  :

>Jest też trochę grane na tym kompie. Gry raczej z tych lżejszych.

>Pomysł tych przenosin jest mój autorski. Znajomy zasugerował tylko
>montaż dysku SSD. Od innego znajomego usłyszałem że magistrala PCIe x16
>nie ma żadnych ograniczeń,a więc wnioski nasuwają się same, to właśnie
>tam chyba jest najkorzystniej zainstalować SSD aby wyciągnąć maximum
>możliwości.

W jaki sposób chcesz ten dysk zamontować, i ile chcesz za to zapłacić?
Dobrym wyjściem jest zakup gotowca(Plextor M6e black) albo adaptera
Pci-e 2/4 lanes na dysk m.2 Pci-e(nie sata!)i zakup dysku m.2 Pci-e,
na przykład takiego:
Dysk(z możliwością bootowania z niego systemu na starszych płytach):
http://www.morele.net/dysk-ssd-plextor-m6e-ssd-pcie-m-2-typ-2280-256-gb-px-g256m6e-645253/
Karta:
http://www.morele.net/kontroler-delock-karta-pcie-3-0-na-dysk-m-2-ssd-89370-646680/
Działa, sprawdzone na Asusie P5q-e, ale zbyt wielkiego efektu w
postaci kosmicznych transferów to się nie spodziewaj.
--
Całujmy wszyscy dupę Henryka.
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546