Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wspomóc chłodzenie GPU

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wspomóc chłodzenie GPU
From: sczygiel@gmail.com
Date: Thu, 5 May 2016 04:55:21 -0700 (PDT)
W dniu środa, 4 maja 2016 14:47:49 UTC+2 użytkownik Michal Lukasik napisał:

> Teraz przy zasilaczach na dole przeważnie daje się możliwość
> zainstalowania go na dwa sposoby, tak jak zrobiłeś to Ty, albo
> wentylatorem do dołu "budy" gdzie jest otwór (przeważnie z filtrem) na
> zaciągane powietrze i z tyłu normalnie otwór na wydmuchiwane powietrze.
> Przy zamkniętej obudowie zasilacza (są też takie co mają wokół siatkę)
> daje mu to całkowicie niezależny obieg powietrza od tego w "budzie". Sam
> tak mam i sprawdza się doskonale.

Mam wlasnie tak zamocowany zasilacz w innej obudowie.
Tyle ze chyba mam te obudowe niekompatybilna :)

Bo obudowa na dole ma taki cały tunel w którym jest zasilacz i miejsce na dwa
dyski.
I zasilacz ciagnie powietrze z dołu i pcha na zewnatrz i jest fajnie. Ale dyski
ktore sa za nim nie maja wogole przewiewu.
Jakbym zamocowal odwrotnie to by zasilacz ciagnal powietrze przez tunel. Ale
wtedy po co dziury na dole pod zasilaczem?

obudowa to taka:
http://www.morele.net/obudowa-silentiumpc-gladius-m35-czarny-spc128-707485/

Niby pomysł dobry ale deczko nie domyslany :)