Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wygodna mysz BT

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wygodna mysz BT
From: Poldek <pugilares@interia.eu>
Date: Sat, 16 Apr 2016 18:51:52 +0200
Pablo Eldiablo wrote:
Witam grupowiczów. Jaką mysz bezprzewodową na BT (zależy mi na braku
mikroodbiorników w porcie USB) polecacie?

Zależy mi, żeby była duża i wygodna. W stacji dokującej mam na stałe wpiętą
MX1100 Logitecha, i ją uważam za wygodną. Starsza MX1000 też była wygodna,
chyba nawet bardziej ;-)

Zamówiłem Lenovo Thinkpad laser mouse... no porażka, rozmiar jak dla dziecka.
Potrzebuję myszy do wygodnej pracy 'poza biurem', może ktoś ma pomysł na
ergonomicznego gryzonia? Z góry dzięki za pomoc.

Od paru lat mam Logitech M555b i w sumie uważam ją za wygodną. Tzn. nie męczy dłoni przy długich sesjach. Działa u mnie na razie 6 lat całkiem intensywnego używania. Za to jest cięższa niż inne myszy. Czy duża, czy mała to zależy co kto uważa za duże.