Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wygodna mysz BT

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wygodna mysz BT
From: Pablo Eldiablo <pabloeldiablo333@gmail.com>
Date: Fri, 8 Apr 2016 08:25:21 -0700 (PDT)
W dniu piątek, 8 kwietnia 2016 14:56:15 UTC+2 użytkownik Chris napisał:

> Przerabiałem to dawno temu i żadnej wygodnej dużej myszy nie ma na BT.
> Jak chcesz wygodę to zostań na odbiorniku.

Tylko właśnie odbiornik jest przyczyną dyskomfortu ;-)
Często muszę się przemieszczać, ale mam powiedzmy dwa stałe stanowiska pracy -
w jednym mam stację dokującą, duży monitor i wygodną mychę; w drugim wpinam
tylko lapka do zasilania i potrzebuję dużą i wygodną mychę na BT, bo odbiornik
obecnej muszę za każdym razem wpinać i wypinać. Jak jestem poza tymi dwoma
miejscami - nie używam myszki, a touchpad mi sie automatycznie blokuje po
wpięciu usb... taka sytuacja ;-)

Tak, wiem, że mogę myszkę zabierać ze sobą, albo dezaktywować blokadę TP - ale
wolę kupić nową myszkę. ;-)

pablo