Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Potrzebne i7 ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Potrzebne i7 ?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 14 Apr 2016 21:26:13 GMT
Witaj ToMasz, 14 kwi 2016 w news:nendog$8cc$1@dont-email.me
napisałeś/aś:

> pytanie jeszcze czy ma być szybki, czy nowy  i szybki. bo ja za
> niższą cenę kupiłem i7, ale razem z kompem. Poleasingowym dellem
> vostro.

Przecież ja mu wcale nie proponawałem takiego zakupu. Wręcz odwrotnie.

> ToMasz
>
> PS jeśli gość specjalizuje sie w robieniu(rozpakowywaniu) takich
> paczek, to test na grupie, jest bardziej miarodajny niż testy
> robione przez programy

No właśnie nie mam pewności, czy taki test na grupie jest ok. Moje wyniki
były różne, zrób ten test jeszcze ze 2-3 razy i sam sprawdź czy wyjdzie
to samo.
I żeby nie szukać daleko, parę postów wyżej "qwerty" podaje swój wynik:
Stary 4, czy 5 letni laptop rozpakowuje 2:45min.
i7-2630QM 8GiB ram, dysk 7200rpm
Co jest bardzo kiepskim wynikiem jak na ten procesor.