Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Potrzebne i7 ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Potrzebne i7 ?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 11 Apr 2016 21:48:24 GMT
Witaj Damian Skrycki, 07 kwi 2016 w
news:570646eb$0$694$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Stare Core 2 Dou T7200 3 giga ramu win7 32 bit i dysk ssd. Czas
> rozpakowywania 2:10. Na początku wyliczony czas pokazuje na 13 - 14
> minut.

Chciałem sobie porównać wasze wyniki z moimi, ale trudno to zrobić,
kiedy co chwilę inny.
C2D P8700@2,5Ghz, 3Gb RAM, hdd.
I co? Na partycji systemowej trwa to blisko 5 minut, na niesystemowej
1:40 plus jeszcze różne wyniki pomiędzy tymi dwoma. Ale kiedy wrzuciłem
plik na ramdysk i na nim go rozpakowałem, to wynik: niecała minuta. A
nie było już wolnej pamięci w systemie.
Wydaje mi się że liczy się jeszcze ilość dostępnej pamięci oraz jak
widać bardzo szybkość dysku. Ale nie rozumiem skąd takie różnice
pomiędzy partycjami? Tak mnie to zaciekawiło, że sprawdziłem pod
bootowalnym linuksem i tam również wynik na c: jest 3x gorszy niż na
d:, nawet test archiwum trwa 3 razy dłużej. Dziwne bo partycja c: jest
pierwsza na dysku i teoretycznie powinna być szybsza. Nawet po
wyłączeniu przywracania systemu jest tak samo. Dziwne.