Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Monitoring na PC

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Monitoring na PC
From: Marsjanin <mars@marsjanin.tk>
Date: Wed, 30 Mar 2016 21:45:21 -0000 (UTC)
Dnia Tue, 29 Mar 2016 16:30:30 +0200, ToMasz napisał(a):

> znam conajmniej jeden rejestrator który wymagał windowsa z activex, a po
> wielu latach udostępniono podgląd na androida. na linuksa - nie. może
> sprytny informatyk mógłby to przerobić z androida na linuksa, tyle że
> rejestrator to stary złom więc niema potrzeby

To ciekawe w sumie… Pytanie, jak to streamuje. Zakładam, że nie ma
szyfrowania danych (gdzie byłby zamknięty kod i jedyny „klient” na
ActiveX). Sądzę, że współcześnie VLC albo inny MPlayer tudzież ffmpeg
dałby radę… No ale mogę się mylić. W każdym razie chętnie bym to obadał.

--
Pozdrawiam,
Marsjanin