Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] wentylator zasilacza

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] wentylator zasilacza
From: SERG <marcin_netNOSPAM@poczta.fm>
Date: Wed, 30 Mar 2016 06:26:54 +0200
Posiadam już kilkuletni komputer, w którym w ostatnim czasie w związku ze spaleniem się zasilacza wymieniłem go na używanego Chiefteca 400W. Wszystko by było dobrze, ale ten Chieftec jest strasznie głośny w porównaniu do poprzednika Tracera. Dzięki jakie się z niego wydobywają to szum. Działa trochę jak suszarka, albo odkurzacz.Postanowiłem w zasilaczu wymienić wentylator na coś cichszego bo teraz nie da się długo wytrzymać w tym szumie. Miał ktoś z was doświadczenie z wymianą takiego wentyla? Daje to jakąś poprawę i może ktoś polecić coś z wentylatorów 120mm w miarę dobrych, ale zarazem tanich. Komputer leciwy więc nie chcę wkładać w niego dużo $. Wydawało mi się, że nie jestem wrażliwy na głośną pracę, ale przy tym zasilaczu to naprawdę nie da się długo wytrzymać.