Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] HDD USB do TV

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] HDD USB do TV
From: "neelix" <aneelix@wp.pl>
Date: Sun, 20 Mar 2016 21:29:00 +0100

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ncmu37$qjg$1@usenet.news.interia.pl...
Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:56eea027$0$687$65785112@news.neostrada.pl...
Ten dekoder (Ferguson Ariva) nagrywa w mts, a nowszy model już w m2ts i nie czyta mts. Jak padnie to z mtsem już nie mają w sprzedaży.
Szkoda dekodera. Chciałbym też sprawdzić jak spisuje się TV+HDD.
mts, m2ts to tylko kontener.
Jak zmienisz rozszerzenie to dalej nie obsługuje? To zmień przy pomocy komputera na mkv, mp4

Nie obsługuje. Konwersja wszystkiego to dużo roboty i czasu a efekt może być różny. Ostatnio coś mi wywalało po kilku minutach. Docelowo pewnie trzeba będzie konwertować. Nadal nie wiem jakie będzie rozszerzenie plików na ewentualnym HDD.

--
Pozdrawiam
neelix