Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] HDD USB do TV

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] HDD USB do TV
From: "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>
Date: Tue, 15 Mar 2016 18:21:11 +0100
Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:56e73641$0$22844$65785112@news.neostrada.pl...
Mam TV Panasonic. Chciałem kupić stacjonarną nagrywarkę (DVD lub ... BD), ale już nie ma. Na razie korzystam z portu USB dekodera DVB-T i pendrive'a. Jest możliwość podłączenia HDD do portu USB telewizora, ale musi być osobne zasilanie, bo nawet na pendrive'a nie nagra. W sklepie jest kieszeń z zasilaniem. Jaki dysk do tego? Typowy SATA? Czy taki zestaw zadziała? Jaki jest format nagranego pliku? Dekoder nagrywa w "mts". Da się wyciągnąć plik z HDD i zgrać na kompa by np. nagrać na płytę? HDD musi być sformatowany przez TV.

Nie rozumiem. Czemu nie chcesz nagrywać na STB DVB-T?