Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop dla nastolatki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop dla nastolatki
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Sun, 13 Mar 2016 15:19:00 +0100
W dniu 2016-03-13 o 04:10, Przemysław Ryk pisze:
Dnia Thu, 10 Mar 2016 18:55:14 +0100, Poldek napisał(a):

(---)

Dziś analfabeta może pisać pięknym, kaligraficznym pismem, zaś
~betą czyni go brak umiejętności kompowania. Howgh! Szkoła
powinna wspomagać

Nie wykonywanie czynności manualnych sprawia, że kora muzgowa
                                                         ^^^^^^^
się wygładza.

Chyba Ci się wygładziła dosyć konkretnie…

Oj tam, oj tam, zaraz "wygładziła". On po prostu dostosowuje się do
standardów Stokrotki. M.in. przez zaniechanie używania takiego
pocztowca, który sprawdza pisownię. Ja jestem ortograficznie
upośledzony, więc bez wsparcia odpowiedniego edytora z domu się nie
ruszam. A jak ktoś mnie przymusza, abym większy niż podpis - fragment
tekstu napisał ręcznie, to robię się nerwowy.