Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Asrock A75M-ITX bez monitora

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Asrock A75M-ITX bez monitora
From: "Leszek K." <leszek60.wytnij.@neostrada.pl>
Date: Sat, 12 Mar 2016 19:31:40 +0100
Dnia Sat, 12 Mar 2016 18:24:57 +0100, Wiktor S. napisał(a):

> Czyli jednak COŚ podłączone być musi?

Nie. Goły startuje. Nie startuje jak jest podpięty po hdmi do amplitunera,
a ten ma wybrane inne wejście. Niekiedy oprócz połączenia zdalnego
potrzebowałem coś w nim pogmerać bezpośrednio więc podpiąłem go do
amplitunera (przy okazji można go było używać jako odtwarzacza wideo) i tu
się zaczęły jaja.