Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop dla nastolatki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop dla nastolatki
From: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Thu, 10 Mar 2016 07:27:32 +0000 (UTC)
Dnia 09.03.2016 Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> napisał/a:

> SSD koniecznie, nawet 128.  Komp zyskuje na szybkości działania (ogólnie
> pojętej) a nawet 128 ciężko zapełnić mptrójkami. Zresztą, można się
> wspomagać dodatk. kartami pamięci czy pendrajwami.

Empetrójkami owszem, ale Windows chętnie plac na dysku
przytuli (pamiętacie stary dowcip: "- Ile miejsca na dysku
zajmuje Windows Vista? - Ile znajdzie, tyle zajmie.").

Ot, na moim lapku katalog Windows zajmuje skromne
30 GB, %programdata%/Symantec- 11 GB. Grosz do grosza,
i z 118 GB partycji systemowej wolnego jest 36 GB.
Gier nie ma. Windows 7 64 bit.

I o ile i3 plus 4GB RAM w ogóle mnie nie uwiera,
o tyle dysk- mocno.

Nie wiem, jak tam nowsze Windy, ale chyba podobnie, jeśli nie
gorzej.

Chyba, że Linux, to OK- 128 GB spokojnie wystarczy.

--
Dominik & kąpany (via raspbianowy slrn)
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.