Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [NTG] Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 - wymagania sprze

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [NTG] Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 - wymagania sprzetowe
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 05 Mar 2016 19:19:08 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 5 Mar 2016 17:41:43 +0100
 doszła do mnie wiadomość
<56db0c48$0$22829$65785112@news.neostrada.pl>
 od z <z@z.pl>  :
>Nie wiem gdzie zapytać a sprawa pilna :-) Nie znam się
>Czy jak piszą w dzisiejszych czasach że minimalne wymagania sprzętowe to
>I5 650 a ja mam do dyspozycji Pentium E 1,8 albo Athlon 7750 3.0 to
>warto spróbować?
>Albo że potrzeba 4GB Ram a ja mam 3,5?
>Geforce GT 640 a mam Geforce 8600 GT lub Geforce 210?
>
>Nie ruszy wcale czy ruszy ale będzie się tak wlekło że nie da się grać
>nawet przy niskiej rozdzielczości i wyłączeniu szczegółów?

Rozgrywka będzie pewnie daleka od komfortowej.

>Nie ma demo/triala na testy niestety

W taki sposób producenci gier dają dupy, potencjalny klient zassie
sobie "triala" z P2P.
Można jeszcze kupić w Origin i zwrócić w ciągu dwóch tygodni.

Całujmy wszyscy dupę Henryka.
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546