Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] [NTG] Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 - wymagania sprzetowe

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] [NTG] Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 - wymagania sprzetowe
From: z <z@z.pl>
Date: Sat, 5 Mar 2016 17:41:43 +0100
Nie wiem gdzie zapytać a sprawa pilna :-) Nie znam się
Czy jak piszą w dzisiejszych czasach że minimalne wymagania sprzętowe to I5 650 a ja mam do dyspozycji Pentium E 1,8 albo Athlon 7750 3.0 to warto spróbować?
Albo że potrzeba 4GB Ram a ja mam 3,5?
Geforce GT 640 a mam Geforce 8600 GT lub Geforce 210?

Nie ruszy wcale czy ruszy ale będzie się tak wlekło że nie da się grać nawet przy niskiej rozdzielczości i wyłączeniu szczegółów?

Nie ma demo/triala na testy niestety