Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Przeniesienie partycji recovery z SSD na HDD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Przeniesienie partycji recovery z SSD na HDD
From: Poldek <pugilares@interia.eu>
Date: Tue, 1 Mar 2016 19:57:23 +0100

Hej, więc mam od paru miesięcy upragniony dysk SSD w desktopie i super. Wiadomo - SSD - szybko kończy się miejsce. Wpakowałem więc do tego desktopa jego stary HDD 80GB i od razu ulżyło :-) Ale na SSD tkwi cały czas partycja z "nośnikiem" instalki Windows 7. Od czasu do czasu system ma prawo sięgnąć do tej partycji. Np. gdy zmieniam zainstalowane składniki Windows. Chciałbym zwolnić miejsce na SSD. Sklonuję więc tą partycję na HDD i zwolnię to miejsce na SSD.
Czy Windows się sam zorientuje, kiedy zajdzie taka potrzeba?
Jakie jeszcze komplikacje mi grożą?

  • [PECET] Przeniesienie partycji recovery z SSD na HDD, Poldek <=