Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Płyta główna Asus i kompatybilne pamięci RAM

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Płyta główna Asus i kompatybilne pamięci RAM
From: PeJot <PeJot_slepy_adres@nigdzie.pl>
Date: Tue, 1 Mar 2016 22:10:59 +0100
Czołem.

Z czasów LGA775 i DDR2 pamiętam że płyty główne Asusa były dosyć wybredne jeżeli chodzi o pamięci i wyjście poza listę QVL było czystą loterią, najczęściej skazaną na niepowodzenie. Ma ktoś jakieś doświadczenia w temacie z takimi płytami:

Asus b150 pro ddr4
https://www.asus.com/pl/Motherboards/B150-PRO/

lub
Asus b150 plus DDR4
https://www.asus.com/pl/Motherboards/B150-PLUS/

Czy wyjście poza listę QVL, np.

http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/mb/LGA1151/B150-PRO/B150-PRO_B150-PLUS_new_memory_QVL_list.pdf

jest ryzykowne ? Dobranie czegoś z tej listy jest z jakichś nieznanych mi względów utrudnione.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem