Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] tanie laptopy na celeronie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] tanie laptopy na celeronie
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Tue, 01 Mar 2016 12:40:06 +0100
Skylla pisze tak:

> Czy obecne laptopy za ok 1000-1200zł na Celeronie N2840 nadają się
> do w miarę komfortowego używania w domu? Chodzi o przeglądanie
> internetu, obejrzenie wideo itp. Żadnych wymagających gier itp...
> Pytam, bo nie używałem takiego sprzętu, ale pamiętam że kupowane
> ze 2-3 lata temu w tej cenie lapki na atomie czy amd taktowanym
> wtedy 1GHz nie dawały rady i przeglądarka internetowa zużywała
> 100% procesora.
>
> Za 1000zł można oczywiście kupić poleasingowca np. Della na i5,
> ale to jednak sprzęt używany, bateria najczęściej już długo nie
> [...]

Atom Z3735G w tablecie daje radę odtwarzać .mp4 full HD na telewizorze
około 8% użycia procesora. Przy oglądaniu filmików full HD ale przez
YouTube użycie jest oczywiście większe ale nadal daję radę.

A przeglądanie stron, no coż g. strona potrafi położyć najsilniejszy
procesor.

--
Piotrek

Let me see your war face.