Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] lapek Dell Inspiron 1545, brak podświetlenia.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] lapek Dell Inspiron 1545, brak podświetlenia.
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sun, 14 Feb 2016 16:29:37 +0100
Dnia Sat, 6 Feb 2016 13:15:01 +0100, qwerty napisał(a):

> Użytkownik "Jacek Maciejewski"  napisał w wiadomości grup
>
> Mam nadzieję, że ci się uda złożyć potem wszystko do kupy. Mi się nie udało i
> muszę korzystać z matrycy z jakimś syfem.

Owszem, częściowo się udało :) pęknięcie światłowodu, w jednym miejscu
zassało syfu mimo że starałem się jak mogłem utrzymać czystość. Ale za
to mogę wam powiedzieć że dałem świetlówkę od matrycy 17,4 do matrycy
17,6". Krótsza na każdym końcu o ładnych parę mm ale w podświetleniu
niemal tego nie widać.
--
Jacek
-Kto znalazł, ten już nie szuka, zgadza się? Choć ludzie często znajdują