Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] lapek Dell Inspiron 1545, brak podświetlenia.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] lapek Dell Inspiron 1545, brak podświetlenia.
From: Marsjanin <mars@marsjanin.tk>
Date: Sun, 14 Feb 2016 12:33:24 -0000 (UTC)
Dnia Sat, 06 Feb 2016 13:15:01 +0100, qwerty napisał(a):

> Mam nadzieję, że ci się uda złożyć potem wszystko do kupy. Mi się nie
> udało i muszę korzystać z matrycy z jakimś syfem.

No właśnie syf niestety często się dostaje, ale często lepsza matryca z
pyłkami czy „rysami” pod obrazem niż droga nowa, lub żadna. :)

Co do wyjmowania, zależnie od konstrukcji czasem lepiej wyłamać
plastikową ramkę na całej długości korytka świetlówki, niż rozsypywać
matrycę na poszczególne warstwy, bo wtedy zassanie syfu murowane (bardzo
mocny ładunek elektrostatyczny tam panuje i kurz ściąga jak magnes).

Nasadzić faktycznie jest problem, ale mając haczkę dentystyczną już można
się pobawić. Praktyka czyni mistrza… No i zależy od typu (konstrukcji)
matrycy, jedne się rozbiera i składa w miarę przyjemnie, przy innych
można się nakląć jak szewc i łatwo robotę spieprzyć.

--
Pozdrawiam,
Marsjanin