Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Sreamer do domowych zastosowań

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Sreamer do domowych zastosowań
From: Marsjanin <mars@marsjanin.tk>
Date: Sun, 14 Feb 2016 11:43:01 -0000 (UTC)
Dnia Thu, 11 Feb 2016 23:46:15 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

> Jak bym się miał certolić z nagrywaniem płyt, to bym się chyba wykończył
> nerwowo - szczególnie, że ich trwałość jest dosyć dyskusyjna.

Powtarzam jak mantrę, że póki jeszcze będą w sprzedaży, będę używał płyt
DVD-RAM. Oczywiście, takie rozwiązanie ma sens tylko przy danych
niewielkiego kalibru (pojemność DVD) oraz przy założeniu, że archiwizacja
może zajmować dużo czasu (prędkość DVD x3).

Osobiście trzymam tak kopię ważnych dla mnie serii zdjęć.

--
Pozdrawiam,
Marsjanin