Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Dell D600 + stacja dokująca (problem z USB na stacji)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Dell D600 + stacja dokująca (problem z USB na stacji)
From: "TheGhost" <maverickNOSPAM@AMORKI.PL>
Date: Fri, 12 Feb 2016 06:54:09 +0100
Witam!

Otóż mam następujący problem. Był sobie komputerek Dell D600 (taka w sumie bardziej maszyna do pisania i kalkulator do prezentacji niż komputer). W domu używałem go na stacji dokującej, zaś w terenie na zasilaczu. W sumie wszystko było w porządku, chodziło USB + urządzenia peryferyjne) aż do czasu kiedy zostawiłem go kiedyś na całą noc w samochodzie na mrozie. Potem spróbowałem odpalić i komp "zdechł". Jak się okazało padła płyta. Cóż miałem począć. Kupiłem za "psie pieniądze" następnego, identycznego (tyle, ze z niemiecką klawiaturą), przełożyłem pamięc RAM, baterię i dysk twardy. Przekręciłem też klawiaturę (bo niemiecka mnie irytowała). O ile komputer normalnie działa, o tyle są problemy z portami USB na stacji dokującej. Myszka podpięta do lapka normalnie chodzi. Kiedy jest podłączony do stacji dokującej pracuje normalnie, ale nie działa USB. Dlaczego tak się dzieje? Wczesniej z myszką na stacji nei było problemów. Teraz trzeba wpinać bezpośrednio do gniazda USB komputera.

Pozdrawiam, M.