Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Komputery poleasingowe - warto?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Komputery poleasingowe - warto?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 12 Feb 2016 02:16:15 +0100
Dnia Thu, 4 Feb 2016 18:50:51 +0100, Irokez napisał(a):

> No tylko z tym bym się nie zgadzał.
> Do przeglądania neta, proste gierki i prosta praca biurowa/graficzna
> kupił bym polizingowy.

Czy ja wiem… Dla Pani Madre znajomej (księgowa, komp do obsługiwania tego
typu zadań, plus przeglądarka stron, poczta, jakieś granie na Kurniku czy
obejrzenie filmiku na YouTube) wyszykowałem ostatnio nettopa z i3, 8GB ram
(rozbudowywalne do 16GB), dyskiem SSD 250GB. Tańczy, śpiewa i stepuje. Są
też wersje z gniazdem M.2 plus klasycznym SATA - i wtedy można polatać ponad
lasem.

[ Jak mawia stare przysłowie: Kto nie ma szczęścia w kartach, ten nie ma   ]
[ pieniędzy na miłość...                              (znalezione w necie) ]