Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] NUC6i5SYH kupić nie kupić zapytać warto

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] NUC6i5SYH kupić nie kupić zapytać warto
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Tue, 2 Feb 2016 22:24:32 +0000
On 02/02/16 21:48, radxcell wrote:
Druzja,

Potrzebuję złożyć PC "do telewizora". Niech uciągnie youtube, vimeo,
wymagające mp3 w FullHD, niech nie wystraszy się nadciągającego h265 itd.
Niech ma LAN 1000, parę USB i niewielki pobór mocy.

Próbowałem sił z Intel NUC na Celeronie za 500 zł, ale ledwo odtworzył
film, a YT już bardzo słabiutko. Patrzę zatem od drugiej strony -
NUC6i5SYH. Podoba mi się. Szybki, ładny, estetyczny. Dość drogi niestety.

Czy w świetle mojego zamiaru nabycia minikomputerka za blisko 2000 zł, może
jest coś znacznie bardziej rozsądnego i dla kieszeni i wydajnościowo, o
czym nie mam pojęcia? Szukam głosów rozsądku.

A co powiesz na takie cos?

http://m.wdc.com/en/product/1270

Pozdrawiam