Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] NUC6i5SYH kupić nie kupić zapytać warto

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] NUC6i5SYH kupić nie kupić zapytać warto
From: Michal Lukasik <michu_l@tlenCUT.pl>
Date: Tue, 2 Feb 2016 22:14:40 +0000
On 02/02/2016 21:48, radxcell wrote:

Druzja,

:D

Potrzebuję złożyć PC "do telewizora". Niech uciągnie youtube, vimeo,
wymagające mp3 w FullHD, niech nie wystraszy się nadciągającego h265
itd. Niech ma LAN 1000, parę USB i niewielki pobór mocy.

Próbowałem sił z Intel NUC na Celeronie za 500 zł, ale ledwo odtworzył
film, a YT już bardzo słabiutko. Patrzę zatem od drugiej strony -
NUC6i5SYH. Podoba mi się. Szybki, ładny, estetyczny. Dość drogi niestety.

Czy w świetle mojego zamiaru nabycia minikomputerka za blisko 2000 zł,
może jest coś znacznie bardziej rozsądnego i dla kieszeni i
wydajnościowo, o czym nie mam pojęcia? Szukam głosów rozsądku.

Obejrzyj Gigabyte BRIX - IMO trochę tańsze (od Intela chyba wszystko będzie tańsze ;D)
http://www.gigabyte.com/products/list.aspx?s=47&ck=104

BTW. Jesteś pewien, że to dobry kierunek?
Sam jako odtwarzacz multimediów używałem ACER Veriton N282G, ale jakiś czas temu przestałem. Postawiłem serwer PLEX na N36L (jest też na praktycznie wszystkie NASy - jak brakuje mocy dla h265 a jest dużo miejsca można zrobić "pre-transcoding") i odtwarzacze na praktycznie wszystkich urządzeniach w domu. YT, Vimeo itp. mam ze SMARTA i dają radę.
--