Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dziwny plik

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dziwny plik
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Tue, 02 Feb 2016 15:18:16 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 2 Feb 2016 11:15:26 +0100
 doszła do mnie wiadomość
<56b081be$0$22837$65785112@news.neostrada.pl>
 od Stregor <stregor@wytnij.to.gmail.com>  :

>Skoro masz wciąż ten plik, to próbuj na virustotalu przez kilka dni. Z
>doświadczenia wiem, że po kilku dniach coraz więcej antywirusów zaczyna
>plik rozpoznawać, a na początku może żaden nie widzieć w nim nic
>podejrzanego.

Odpaliłem go w maszynie wirtualnej, usiłuje się łączyć z hostem
149.202.7.196 na porcie 4770, ale przez kilkanaście godzin ten host
nie odpowiedział, więc nie wiem co to za dziad.

Analiza zewnętrzna:
https://www.hybrid-analysis.com/sample/f7c9ab839315c633fb51cb19137424afe41a2c1ae23cdd807f2b64386b2bb60a?environmentId=4

Podobne już były:
https://www.hybrid-analysis.com/sample/8e78ab9a85266301c25474fdce8d2a0d1ca2201d5a7ad8f202302a5c8580e643?environmentId=4

Silniki AV tego nie wykrywają.
Ciekawe jak wlazło do systemu.
--
"Marian milczał. Wiedział, że musi milczeć i czekać.
 Wokół było pusto i cicho. Ta cisza krzyczała."