Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dziwny plik

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dziwny plik
From: Stregor <stregor@wytnij.to.gmail.com>
Date: Tue, 2 Feb 2016 11:15:26 +0100
No właśnie coś takiego zrobiłem wczoraj, ubiłem proces WScript.exe,
zmieniłem nazwę pliku package.vbs na *.old i zostawiłem w spokoju.
Dziś pliku package.vbs nie ma w rzeczonej lokalizacji (jest tylko ten ze
zmieniona nazwą) i po włożeniu pena do portu na nim nie pojawia sie
podejrzany plik.
Zastanawia mnie tylko że zarówno mój AV jak i virustotal nie wykryły
niczego niebezpiecznego w tym pliku ani w sposobie jak był kopiowany na
pena.

Skoro masz wciąż ten plik, to próbuj na virustotalu przez kilka dni. Z doświadczenia wiem, że po kilku dniach coraz więcej antywirusów zaczyna plik rozpoznawać, a na początku może żaden nie widzieć w nim nic podejrzanego.

--
Pozdrawiam,
Stregor