Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] mysz Bluetooth

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] mysz Bluetooth
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sun, 31 Jan 2016 15:41:43 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 31 Jan 2016 14:54:22 +0100
 doszła do mnie wiadomość <XnsA5A097A29523PanElektronik@localhost.net>
 od PiteR <email@fauszywy.pl>  :
>Kupiłem tablet, który ma tylko jeden port usb więc albo ładowarka albo
>mysz. Tablet ma jeszcze Bluetooth więc naturalnie pierwszy pomysł jaki
>przychodzi do głowy to dokupić mysz.

Nie jestem pewien czy to ma sens.

>Uważam Bluetooth za wielki szajs, który w ogóle nie powinien być
>dopuszczony do handlu jednak chciałbym zaryzykować i jednak kupić jakąś
>mysz bo przełączanie kabli to nie robota i rozwali gniazdko w mig.
>
>Jaką kupić najmniej problemową? Jakich używacie?

Co do szajsu, mylisz się niebotycznie, używam tego wielkie mnóstwo z
różnymi urządzeniami, i nie widę kłopotów ani z klawiaturami, ani z
myszami, a wygoda wielka bo sieć można zrobić, dzwięk transmitować,
dane z tableta wyssać itp.

Ze swojej strony mogę polecić mysz Della WM524:
http://www.ceneo.pl/27637867
--
Całujmy wszyscy dupę Henryka.
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546