Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] MoBo + CPU do 550zł - co ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] MoBo + CPU do 550zł - co ?
From: Radek D <radek997@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 31 Jan 2016 12:08:33 +0100
Mogę wydać jakieś 550zł - muszę za to kupić nową płytę i procka.
Obecnie jest AMD A4-3400, zastosowanie kompa - internet, gry i
trochę montażu filmów.
Platforma nie musi być zbyt rozwojowa - wątpliwe by później procek był
zmieniamy na coś szybszego. Ważne tylko by na wejściu czuć było, że
jest szybszy od tego A4, który jest teraz.

Trochę jestem obecnie do tyłu i przeraziła mnie ilość CPU dostępnych na rynku - kiedyś było łatwiej - brało się Pentium z jak najwyższym taktowaniem ;-)