Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zakup podzespołów do PC w dłuższej perspektywie czasu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zakup podzespołów do PC w dłuższej perspektywie czasu
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Sun, 10 Jan 2016 19:39:13 +0100
1. procesor, myślałem nad i5 4460, koszt rzędu 850 zł
> (...)
Czy 1,2 i 3 są dobrym wyborem - chodzi o stosunek możliwości do ceny.

w stosunku cena do jakości najlepszym wyborem są komputery poleasingowe, z gwarancją. niestety, jak to bywa ze sprzętem używanym, raz jest raz go niema.
procek którego wybrałeś ma:
http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=intel+core+i5-4460+%40+3.20ghz&id=2230
a mnie się udało kupić dela vostro 460 z i7 (ponad 8 tyś punktów) za nieco ponad 1000zł. nie piszę tego żeby sie chwalić, tylko abyś miał pogląd na ceny używanego sprzętu.

ToMasz